Minap felbosszantott az egyik megrendelőnk. Eleinte nem volt semmi gond: rendelt egy 8 m3-es edényt, amit cserélnünk kellett volna. Mi szombaton, időben meg is érkeztünk, amikor az ott lévő kőműves nem akarta átvenni a konténert, mivelhogy nem lenyitható.
De hát 1. nem szóltak, hogy lenyitható kell,
2. már rendeltek egyet, az sem volt lenyitható, és akkor sem jelezték, hogy gond lenne vele.
Mondtuk, hogy vagy vegyék át, vagy fizessék ki a kiállásunk költségeit. Persze mindenki tippelhet, hogy fizettek-e érte. :o( A megrendelő azt mondogatta - aki egyébként nem volt a helyszínen -, hogy a kőműves kompetenciája, a kőműves meg nem volt hajlandó a megrendelő utasítása nélkül. Egy idő után a megrendelőnk már nem volt többet elérhető, mi pedig meguntuk a szivatást, és benyeltük - nem először. Eggyel pedig nőtt a feketelistánk.