Sajnos van egy visszatérő problémánk, de azt hiszem ez minden konténerest és fuvarozót érint. Sokszor előfordul, hogy jó néhány nappal korábban rendelnek be egy konténert. Természetesen felvesszük az adatokat, így a telefonos elérhetőséget is. Sokször rendelnek kora reggelre, mondjuk, mert munkábaindulás előttre kell kiszállítanunk: vagy csak így érünk rá, vagy mert utánna már nincs otthon.
Mégis nem egyszer előfordul, hogy a megrendelő elalszik, vagy lehalkítja, esetleg kikapcsolja a telefonját, de az is lehet, hogy csupán nem hallja. Mi pedig ott várunk, telefonálunk, és nem történik semmi. Ebben általában csak figyelmetlenség játszik szerepet, nincs mögöttes rossz szándék. A sofőr kénytelen leparkolni, kiszállni és a címen személyesen keresni a megrendelőt. De sokszor ez sem segít, mivel mondjuk nem laknak ott, vagy az adott név nem szerepel egyik csöngőn sem.
Mit tegyünk ilyenkor? A megoldást mi is keressük...