HTML

Konténeres Blog

Nem könnyű a konténeres élete! Aki nem hiszi, olvassa... Konténer rendelés Budapesten és környékén: 06-20-372-7164

Friss topikok

  • csavargo: érdekes blog volt, mehetne még :) (2020.03.09. 13:47) Emberséges hatóság :)
  • gc46ex: Üdv! Sajnálattal olvastam, hogy neked is ellopták a konténeredet. Ha később aktuális lehet esetle... (2015.11.27. 11:51) Napi kalandok
  • Sir Oliver Yolland: Üdv, nincs tapasztalatom a becsélésben, hogyan kell egy most még álló falból származó sitt menny... (2014.02.06. 13:29) Becslés
  • Mpet: Szia! Rég nem írtál a bogodba... Kíváncsian várjuk beszámolóidat! Hatóság mentest! (2012.04.28. 21:55) Boldog Új Évet!
  • R.Zimmerman: Hali. Nekem most lopták le 4 napja a KIA K2700 tükröket, pedig nálunk épp nincs lomtalanítás... Rá... (2011.09.15. 11:12) Lomtalanítás magyar módra

Csalók

2009.01.20. 21:18 cca

Döbbenetes dolog történt meg velem a minap! Szinte hihetelen, és nem árt, ha minden kolléga okul belőle!

Felhívott minket egy hölgy, hogy haláleset miatt eladó 10 db alig használt konténer 500.000 Ft-ért. Mivel érdekelt, mondtam megnézném. Mivel viszont a hölgy dolgozik, csak este lehet megtekinteni. Mondtam: semmi gond, ha jók, másnap értemegyünk, és akkor kifizetem. De neki az lenne a legjobb, ha - amennyiben tetszik - kifizetném este, és másnap elvinném. Persze én közöltem: ne vegye senki bizalmatlanságnak, de én csak azt fizetem ki, amit el is hozok. Neki annyi gondja volt, hogy nem tud odamenni, így mi el tudjuk hozni a konténert, de ő nem tud odajönni a pénzért. Hát oldja meg!

Mindenesetre megbeszéltünk egy találkát, egy McDonalds parkolóban. Megjelent egy teljesen megbízhatónak tűnő hölgy két - már sokkal kevésbé szimpatikus - sráccal. Követtem az autójukat: az Élessaroknál bekanyarodtunk egy telephelyre, a biztonsági őr intett nekik. A telephelyen bent állt egy Seyr konténeres autó, meg kb. 15 db sárgára festett 4m3-es, rajta nagy számok. Hát őt ismerem! Ezek a kollégám konténerei!

Mondtam nekik, hogy ismerem a konténer tulajdonosát: ismerem a jelzését, az autóját, a konténereit, sőt azt is tudtam, hogy errefelé van a telephelye. Mikor rákérdeztem, hogyan jutottak a konténerhez - mivel tudtommal a kolléga aktív -, azt mondták, hogy eladta nekik.

Ezek után eszemben sem volt megvenni a konténereket, de ők erősködtek, hogy ha lehet, még aznap este onyolítsuk le az üzletet, mivel nekik másnap át kell adni a telephelyet! Ekkor már nagyon bűzlött a dolog, és közöltem, hogy legfeljebb másnap hoznám el - és persze fizetném ki - a konténereket. A dolgot azért nem feszegettem tovább, mivel ők csak hárman voltak! Ezzel el is váltunk.

Amint kijöttem, hívtam is a kollégát, aki megdöbbenve hallotta, hogy az őrzött telephelyen a feje fölül akarták ellopni, eladni a konténereit. Rohant is be telepre, ahol a biztonsági őr nem látott semmit - ő hátul beszélgetett éppen. (sic!)

Tanulságok:

1. Ha nem én megyek oda, aki ismerem, simán elhozzák a konténereket. Micsoda szerencse!

2. Csak megbízható őrző-védőket alkalmazzunk. Bizonyítani a felelősségüket igen nehéz, legfeljebb megválhatunk tőlük. De ez nem vigasz több milliós kár esetén!

3. Telefonszám mindig legyen a konténeren, ha pedig használt konténert veszünk, hívjuk fel a rajta lévő számot is, ellenőrzésképpen!

4. ...és minél jobban, minél több biztonsági kütyüvel védjük dolgainkat, mert egyre pofátlanabbak a tolvajok!!!

Szólj hozzá!

Címkék: tévedés lopás konténer vegyes tanácsok hepiend

A bejegyzés trackback címe:

https://konteneres-sitt.blog.hu/api/trackback/id/tr27892001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása