Mindig akad egy-két ügyfél, aki nem fizet. Habár nálunk alapesetben a konténer kihelyezésekor kell kifizetni, előfordul, hogy megengedünk ettől eltérő megoldást is.
1. Ha kapun belül helyezzük ki a konténert, elhozáskor úgyis ott kell lennie valakinek, aki tud fizetni. Ha pedig vissza kell borítani, legalább kapun belül marad, és nem közterületen.
2. Régi, megbízható ügyfélnek természetesen sok mindent megengedünk. Velük nem sok gond szokott lenni, de itt is akad kivétel.
Mindegyik esetben fordult már elő, hogy nem fizették ki a konténert. Legutóbb egy régi megrendelőnknek kellett az udvarára kiborítani a konténert, mert elvben elhozáskor fizette volna, de már több mint egy hónapja nála volt a konténerünk, és csak hitegetett minket, hogy kifizeti és elhozhatjuk. Miután már napok óta nem volt hajlandó felvenni a telefont és az sms üzeneteinkre sem reagált, kénytelenek voltunk ott hagyni a szemetét.
Ez a megoldás egyikünknek sem jó: nekünk van két fölösleges körünk, és egy jó adag idegeskedésünk, ő pedig megrakatja/megrakja a konténert, és mégis ott marad a hulladéka.